torsdag 14 juni 2007

Visby

Hejsan !

Igår så skulle vi träffa Freja, Embla, Vide, Saga, Åsa och Magnus . Och vi skulle träffas på Adelsgatan sen gick vi mot stor torget och där så gav pappa mig och Rasmus 100kr att dela på och Freja och Embla fick också 100att dela på sen gick vi neråt ochgick på ett kaffé och åt galss J .
Sen gick vi till båten och då ringde Åsa och sa att Rasmus skulle ringa pappa för att han skulle köpa kläder till Rasmus .. Sen när vi skulle gå till dom så kom dom och hadde köpt Jordgubbar och då bad dom Freja att köpa Grädde och när hon kom tbx så skulle vi äta det men jag hatar jordgubbar L Sen så skulle vi ta farväl av Hannes och då gick vi med honom till Gotland’s fräjan sen köpte Embla en kortelk med Titanic och hon ÄLSKADE den tills hon såg att den var trasig då gick jag och sa ¨Min systers Kortlek e trasiig kan hon få en ny !?!?!??! – Jajajaja visst sa hon förskräkt .. Och den var ny sen sa Rasmus till mig att jag var konstig .. Sen gick vi till båten igen och spelade döda väven med korten och Rasmus förlorade först sewn Embla och jag vann !! Sen kom Magnus och hämtade Vide Saga Freja och Åsa , Sen kom jag upp i stor masten och det var jätte kul för jag var högst upp i masten . Sen kom han tbx och hämtade mig Rasmus farfar pappa Embla Så åkte vi hem till dem och stuttsade och badade och gungade sen var det middag och vi åt lasagne hos dem Sen spelade vi kubb och jag och Freja var i lag och farfar ,Rasmus och Embla var i lag .. och Freja och jag fick ner alla deras grejor och farfar och dom fick inte en ända men dom fick ner kungen före oss .. Sen spelade jag Rasmus och Embla Monopol Sen försökte Vide äta upp mitt finger men det gick inte så bra för att han har inga tänder( han e 4,5 månader )..

Inga kommentarer: