lördag 16 juni 2007

Oskarshamn

Och så till slut så la vi till sen sa Freja Rasmus och Embla ”VI VILL HA GODIS , VI VILL HA GODIS , VI VILL HA GODIS , VI VILL HA GODIS !!..
Och jag sa ” Ursäkta mig men jag vill ha en 50 peng ” så fick jag det så gick vi upp Centrum och köpte godis men det var ju jätte dyrt men jag VILL HA GODIS .. Så tillslut så köpte vi en smula godis att dela på ..Sen när vi kom tbx så kollade vi på Skruvaren som Beckham
Och hon skruvade bollen som Beckham .Och så frågade jag faders far om jag fick ta en smula Fanta och då sa han att jag fick ta en smula Fanta , så drack alla tillslut Fanta men nu skall jag säga en sak: Mitt godis åt jag aldrig upp igår så jag har gömt det i ett skåp som ligger i Arctic Fox där jag sover :) Sen TVINGADE pappa mig att sova och han hotade mig med en kniv tillslut men jag kunde bara inte sova men han tvingade ju mig så tillslut somnade jag
:( Bye

Inga kommentarer: