torsdag 14 juni 2007

Kvar i Visby

Hollo! Idag så skulle vi gå på Kneippbyn ( en äventyrs grej ) Men det gick inte så bra för bussarna gick inte idag .. Så tillslut gick jag och Rasmus och pantade flaskor och vi fick pengarna som blev över och vi fick ihop 10.50 kr .. J ..
Och så sa Rasmus att pappa sa ” Nu skall ni gå och köpa godis ” men det visade sig att han inte sa det utan att han sa ” Gå och panta så får ni pengarna som ni får av panten ’’ ..
Men han blev inte sur , och efter ett tag sa han att vi skulle gå upp till ” Stora Torget” och hitta på ngt och så hittade vi en restaurang och åt lunch , Jag och Rasmus och pappa åt pizza . .Sen kom Freja och Embla och så Åkte vi och gjorde någonting men vi hadde kul iaf , Sen cyklade vi till Gustaf och det var ett bad- ställe och det tog typ 30 minuter och cykla dit sen cyklade vi tbx och det tog typ 35min eftersom att vi var trötta .. Sen när vi kom tbx så skrev jag i min B-logg .......


To be contimued

Inga kommentarer: