söndag 17 juni 2007

Jättevågor

...efter det så fick jag och Rasmus en peng för att handla en glass för att han lovade det igår men då var ju allt stängt . Efter det startade vi motorn och åkte iväg och det var jätte vågor och jätte kul men det skulle vara jätte mycket roligare ifall vi fick gå ut på peket , men det fick vi inte :( Men pappa spände fast mig och så gick jag uti sittbrunnen men det var kallt:/ så jag gick in och sov sen när jag vaknade så låg vi till i hamn ... -.^
Och jag gick ut ett tag sen när jag kom tillbacks så skulle vi laga mat och så gjorde pappa och jag tacos sen efter det så diskade Rasmus och Farfar ;) och sen skulle jag kolla på mission imopossible två -.-

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lukas, gamle Tårtan här som läser Dina resebrev med stort nöje. De är lite roligare än farfars. Hälsa alla båtar i Holtenau att de får klara sina "spring" själva nu! Farfar förstår vad jag menar! Segla lugnt! Och hälsa farfar,far och bror! Tårtan!
PS: "hadde" stavas med bara ett "d" "hade" heter det!