fredag 25 maj 2007

Min nya blog!

Hej idag fredagen 25'e maj -07 klockan 21.10 började jag med en ny blog för att jag ska till Tyskland och då ville jag ha en blog så jag kan skriva hur det är och så m.m. Men iaf
Jag va på Idrottsplaten i Åkerberga
Längdhopp: 3,20 Meter
800Meter: 3,6 Minuter
Höjdhopp: 1,15 Meter
kast: 29,00 Meter
60meter: 9,21 sek


Så var det där.
Sen när jag kom hem så dushade jag i dushen. Efter det läste jag lite sen satte jag mig vid Darton och så kom pappa hem och så satt jag där i ungefär 90 Minuter sen var det Middag och vi åt Rostbiff och Bagget med sallad.
Sen gick min bror till Darton och sitter där.
Några minuter efter det så gick Pappa ,jag och Cassiopeia ( Cassiopeia är min lilla syster)
och spelade fotboll ganska länge och sen när vi kom in kollade jag på när min bror spelade
Sen sa pappa att jag kunnde skriva i min blog du ! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket, Lukas!Fortsätt skriva mycket!


Farfar